Vijesti

DIGITALNI NOMADI PREDSTAVLJENI U CODE HUB-U MOSTARU




MOSTAR, 22. SEPTEMBRA (ONASA) – Pet digitalnih nomada odabranih u okviru projekta RECOOPER, koji financira Europska unija, a implementiraju Gospodarska komora FBiH i INTERA Tehnološki Park, predstavljeno je u utorak u Code Hub-u Mostar.
Sanne Wesselman iz Nizozemske, Han Talbot iz Ujedinjenog Kraljevstva, Samira Holma iz Švedske, Anna Maria Kochanska iz Poljske i Tim Marting iz Sjedinjenih Američkih Država u Mostar su stigli dan ranije spremni na upoznavanje turističkih, prirodnih, povijesnih i društvenih karakteristika Hercegovine.
Već prvog dana programa na opuštenom druženju imali su priliku upoznati zajednicu, osjetiti dobrodošlicu te povezati se s lokalnim freelancerima, poduzetnicima, turističkim operaterima, predstavnicima medija i drugim sudionicima s kojima će se imati priliku družiti i u nastavku programa.
Kroz kratki razgovor s moderatorom Borisom Čerkučem oni su se kratko predstavili ističući vlastita iskustva, ali i potrebe digitalnih nomada kao nove ciljne skupine te važnost brendiranja novih destinacija. Svi su složni u jednom – Mostar i Bosna i Hercegovina su ostavili odličan prvi dojam iz kojeg se već sada može iščitati da ova regija uistinu ima potencijal postati idealna destinacija za digitalne nomade.
Digitalne nomade u nastavku očekuje upoznavanje Mostara i okolice kroz sve segmente turističkog, društvenog, rekreativnog i umjetničkog života.
Oni će imati priliku koristiti usluge 20 turističkih operatera koji su u prethodnom periodu kroz projekt RECOOPER jačali kapacitete u različitim sferama poslovanja s posebnim naglaskom na prilagodbu usluga potrebama digitalnih nomada.
RECOOPER je dio šireg projekta EU4BusinessRecovery, kroz koji Europska unija pruža podršku Bosni i Hercegovini u ublažavanju ekonomskih posljedica izazvanih pandemijom COVID-19.
Projekat EU4BusinessRecovery je vrijedan 13,7 milijuna eura, a zajednički ga financiraju Europska unija (13 milijuna eura) i Savezna Republika Njemačka (700 tisuća eura). Provode ga GIZ, ILO i UNDP.